3 typy reklamy, které mají v dnešní době smysl

Byla by věčná škoda, abyste měli dokonalý produkt nebo službu, o které se vaši zákazníci jen tak nedozví. Víte, jaký typ reklamy je vhodné v dnešní době zvolit? Zřejmě budete překvapeni, které strategie jsou ze současného pohledu marketingu nejefektivnější. 

Reklamní předměty – plusové body

Osobní přístup, to je přesně to, co lidem ze strany firem v posledních letech nejvíce chybí. Proto se lidé stávají apatičtí vůči stále se opakujícím a obtěžujícím formám reklamy na internetu. Připadá jim zbytečná, nic nového nenabízí, nudí. Osobním kontaktem s potenciálním klientem získáte ihned plusové body. Klient bude vědět, že vaše značka skutečně existuje, že její produkt má daná specifika, že vám záleží na renomé vaší firmy. Reklamní předměty nabízejí klientům jasnou formu sdělení: opravdu vám na svých zákaznících záleží. A toho si lidé dnes cení mnohem více než kdy dříve.

Netradiční pojetí sociálních sítí

Přiznejte se, jak vypadá váš firemní účet na sociálních sítích? Jedná se o nudu a šeď? Možná bude na čase rozvířit trochu stojaté vody. Pokud se vaše cílová skupina pohybuje na Instagramu a TikToku, měli byste tam již být. Jsou více na Twitteru, nebo na Facebooku? Tvořte relevantní obsah na těchto platformách. Nabídněte osobní postoje jednotlivých členů týmu, točte produktová videa, vsaďte na humor nebo nevtíravou reklamu.

Virální marketing

Tato forma propagace je sázka do loterie. Dokáže vám velmi pomoci, může ale také uškodit. Natočit virální video, do kterého zakomponujete prvky vaší značky, není složité. Zvolit ale jeho estetickou mez, vhodnost sdělení a míru slušnosti, to už chce odvahu. Měli byste zaujmout především svou cílovou skupinu klientů, to mějte neustále na paměti. Netvoříte video nebo meme pro sebe, ale pro své budoucí klienty. Tak směle do toho!

Stále platí, že čím osobnější přístup, tím více plusových bodů pro vás.