Mnohým společnostem se díky aktuální krizi, která se vztahuje na nedostatek pracovní síly, nemá zrovna nejlépe. Není to však tím, že zaměstnanců je málo, ale tím, že společnosti neví, jak se s tím vypořádat. Musí se umět trochu vzchopit. Přesně tak to dělají automobilky, které se vůbec netají tím, že jim chybí pracovní síla. Naopak jsou tím opravdu známí. Jenže oni přijímají fakty a moc dobře vědí, že se situace během následujícího roku nezmění natolik, aby jejich místa byla zaplněna. Rozhodli se však bojovat a vytrvat. Není se čemu divit, že automobilky dnes jako jedny z mála společností vykazují enormní zisky.
Mnohé značky automobilek se dokonce plánují rozjet ještě v mnohem větším měřítku, než v jakém fungují do teď. Jedná se například o automobilku značku Hyundai, která plánuje do roku 2021 udělat velkou věc. Chce představit konkrétně čtrnáct modelů, z nichž jistě všem nadšencům do aut spadne čelist. Mezi takovými vozy by se měly objevit i nějaké vodíkové modely.
Čtrnáct modelů za čtyři roky? Jde to?
Jedná se o poměrně velkou věc, do které se tato korejská automobilka pouští, ale rozhodně to není nezvládnutelné, pokud se do toho obuje na plný plyn. Z těchto plánovaných čtrnácti modelů má být konkrétně pět hybridních, dále zde mají být čtyři elektrické vozy a čtyři mají bát poháněny palivovým článkem. Jedno z nich bude poháněno vodíkem. Tato strategie je plná autonomních vozů sdílení vozidel a také konektivity.
Mimo jiné přichází tato korejská automobilka i s oznámením, že nedávno uvedené kompaktní SUV Kona bude k dostání i ve své elektrické verzi, a to dokonce už příští rok. Automobilka má teda rozhodně co dělat! V poslední době se jí ale poměrně daří – za posledních šest měsíců se jí podařilo prodat kolem dvě stě sedmdesáti vozů, což je pro ně meziroční nárůst zhruba o tři celá šest procent.