I když zájem v posledních měsících o podnikání uvadl, neznamená to, že se mezi námi nenajde nikdo, kdo by o vlastní byznys měl zájem. Stále se najdou nadšenci, kteří chtějí rozjet vlastní podnikání, ovšem kteří si nejsou jistí tím, v čem by měli podnikat. Dostali jsme se během několika měsíců do velice nejisté doby, ve které jen ti s nejostřejšími lokty setrvají. A tedy také ti, kteří si vyberou vhodný obor, v němž budou podnikat.
Marketing jako jeden z oborů, v němž se vyplatí podnikat
Jedním z oborů, ve kterém se dnes vyplatí podnikat je rozhodně marketing. Možná jste se nyní toho slova zalekli, ale pravdou je, že marketing není nic strašlivého. Je to jenom slovo označující hned několik věcí. Patří sem například SEO čili optimalizace webových stránek pro vyhledávače, pak také PPC reklamy, správa sociálních sítí a v neposlední řadě i copywriting. Všechno to jsou obory, které v budoucnu nenahradí žádný počítač nebo stroj, tudíž právě o tyto profese bude v budoucnu stále zájem.
I stavebnictví a řemesla stojí za zvážení
Ne nadarmo se říká, že řemeslo má zlaté dno. I když v mnoha firmách používají k výrobě nábytku nebo jiných produktů stroje, stále větší zájem roste o ruční kvalitní výrobu, na které se stroje budou podílet minimálně. I když je to dražší a pomalejší varianta zpracování například kuchyně, lidé si na kvalitu dokážou počkat.
A i stavebnictví je oborem, který stojí za zvážení. V současné době lidé pátrají po firmách, které provádí především takzvané stavby na klíč a které jsou spolehlivé a dodají dům v termínu.
Nechcete učit?
Nemyslíme tím to, že se máte postavit před třídu žáků a vyučovat. Pod pojmem “vzdělání a edukace” se dnes najde i něco zcela jiného. Například online kurzy nebo online školení. Můžete si připravit takzvaný digi produkt, který vám bude vydělávat, i když zrovna budete na dovolené.